Mijn droom werd werkelijkheid: typischkim.com!

Hallo iedereen! Eindelijk is een blogdroom van me in vervulling gegaan: Typisch Kim heeft haar eigen domein! In plaats van typischkim.wordpress.com, kun je mijn blog vanaf nu vinden op www.typischkim.com!
Deze website blijft wel bestaan, mocht je oudere artikels terug willen lezen. Wel zijn alle artikels uit 2017, inclusief de reacties, mee overgenomen naar typischkim.com. De oudere dus niet. Vanaf nu komt er op deze website geen nieuw artikel meer, maar ga ik verder bloggen op typischkim.com!
Ik vind dit zo gaaf en de twee jaar dat ik TypischKim.wordpress.com had, droomde ik van de dag dat Typisch Kim haar eigen domein zou hebben, en vandaag is het zover!
Er heeft flink wat tijd in gezeten om Typisch Kim opnieuw op te bouwen, dingen over te zetten en dergelijke, maar het is het helemaal waard.
Voor alle vaste volgers die een gratis abonnement hadden, op typischkim.com kun je je opnieuw inschrijven.
Veel leesplezier op www.typischkim.com!

19 gedachtes over “Mijn droom werd werkelijkheid: typischkim.com!

  1. Eva zegt:

    Gefeliciteerddd met je eigen domein ! Ik weet nog dat ik na ongeveer 2 jaar ook een eigen domein nam voor mijn blog. Voelde zo professioneel ;) Ik ga je volgen op je nieuwe website!

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

