Tag: 15 dingen die niemand je vraagt

photo_2017-04-19_11-46-07

Voor vandaag heb ik weer een tag! Ik merkte dat de vorige tag, de I Love Summer tag, goed werd bekeken. Fijn! Ik vind het leuk om tags in te vullen. Voor vandaag heb ik de tag: 15 Dingen die niemand je vraagt. Ik vond ‘m wel grappig. Let’s go! 

Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Altijd dicht! Ik vind het niet zo fijn als een deur van de kast op een kier staat. Don’t ask why haha. Misschien teveel horrorfilms gekeken. 

Neem je miniflesjes shampoo enzo mee uit hotels? 
Hmm.. Ik verblijf eigenlijk niet echt in hotels, omdat we ieder jaar gaan kamperen in Frankrijk. Maar zo’n douchenetje voor je haren of iets dergelijks zou ik dan wel weer handig vinden om mee te nemen. 

Heb je ooit een straatnaambord gepikt? 
Ehm, nee. Beetje vreemd om dat te doen eigenlijk haha. 

Gebruik je to-do lijstjes? 
Yes please! Vooral voor mijn blog, maar ook toen ik nog op school zat en een drukke week had vond ik het erg prettig om to-do lijstjes te gebruiken. Heel handig en echt een aanrader om ook eens te doen! 

romefoto

Heb je sproeten?
Nee, zelfs niet in de zomer. Ik vind het altijd wel wat schattigs hebben. 

Heb je ooit in de bosjes geplast? 
Nope. Ik ga ieder jaar kamperen in Frankrijk en dan hebben we vaak lange autoritten. Maar ik kan het gewoon echt niet. Dan ga ik liever snel een wegrestaurant in. Gelukkig hebben ze vaak schone wc’s.

Hoe groot is je bed? 
Ik heb een tweepersoonsbed, en dan zo’n twijfelaar maat. 

Ben je lui? 
Ja, ik kan echt heel lui zijn haha! 

Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Op het moment dat ik deze tag invul, word er iets van tegels gezaagd in de buurt. Ik vind dat zo’n vervelend geluid! 

photo_2017-04-19_11-51-10

Kauw je op pennen en potloden?
Nee, dat heb ik ook nooit gedaan! Ik vind dat een beetje vies eigenlijk. 

Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Kort antwoord: nee. Maar ik was wel altijd graag buiten. 

Kijk je nog wel eens naar tekenfilms? 
Nee, niet echt meer eigenlijk. Soms is er wel zo’n animatiefilm die me wel leuk lijkt en die ik dan kijk, maar echte tekenfilms eigenlijk niet meer. 

Tel je de treden als je de trap op loopt? 
Nee. Maar als ik in een gebouw ben waar ik wel wat trappen op moet (lekker fit, de trap nemen in plaats van de lift!) dan doe ik dat wel eens haha. Maar niet vaak. 

Dans je wel eens als er geen muziek te horen is? 
Soms. Dan maak ik af en toe een random beweging en dat ziet er natuurlijk heel vreemd uit haha. Vaak heb ik dan een liedje in mijn hoofd zitten. 

Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ja! Dat weet ik! Wat goed, haha. 

Dat was de tag! Hopelijk vonden jullie deze ook weer leuk om te lezen! Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, ik lees ze graag terug in de reacties! 

Typisch Kim heeft sinds 27-07-2017 een eigen domein. Alle artikels die in 2017 zijn gepubliceerd, waaronder deze, zijn mee overgenomen naar http://www.typischkim.com.

Geplaatst in: Tags

19 gedachtes over “Tag: 15 dingen die niemand je vraagt

  1. Romy zegt:

    Wat een leuke vragen! En leuk om je antwoorden erop te lezen! En ik kan me voorstellen dat je dat zaaggeluid irritant vond. En wat goed dat je weet hoe je het oliepeil moet checken. Dat ben ik na mijn rij-examen meteen vergeten, geloof ik, haha.

    Like

  2. Eva zegt:

    Originele tag dit! is weer eens wat anders dan vragen zoals: wat zijn je hobbies haha.
    Ik tel trouwens ook wel eens de trappen, bijvoorbeeld op mijn werk. Daar hebben we er 99 tot de derde verdieping haha

    Like

  3. Priscilla 🦄 (@PrisjeNL) zegt:

    Leuke tag! Ik vind het ook echt niet fijn om met de kastdeuren open te slapen. Ik dacht eigenlijk dat dat een rare tik van mij was maar gelukkig hebben meer mensen hier last van. Oh, en ik moet bekennen dat ik nog graag tekenfilms kijk. Ik organiseer soms zelfs avonden om (oude) tekenfilms te kijken, haha.

    Like

  4. Daisy Dingen zegt:

    Wat een grappige vragen! (ik had niet verwacht dat er iemand zou zijn die nog nooit in de bosjes heeft geplast… found her! haha)

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

