Mijn favoriete beauty-Youtubers!

 

yt

Ik hou ervan om blogs te lezen. Maar dat niet alleen, ook Youtube video’s vind ik leuk om te bekijken. Het leek me leuk om mijn favoriete Youtubers,
beauty-gerelateerd, op een rijtje te zetten!

Alle afbeeldingen komen van Youtube en het desbetreffende Youtube kanaal.

simplynailogical

Als eerste Cristine van Simply Nailogical! Ze is geweldig. Ze heeft een Youtube kanaal waarop ze nagel/nailart-gerelateerde video’s plaatst. Ze is een groot fan van sarcasme en dat maakt haar video’s ook zo leuk en grappig. Ook is zij helemaal fan van holografische nagellak. Yes please! Haar kanaal is absoluut het checken waard! Ze is denk ik wel mijn nummer 1 Youtuber.

simplynotlogical

Cristine heeft ook een tweede kanaal, namelijk Simply Not Logical. Hierop plaatst ze vlogs, video’s met haar zus die net zo humoristisch is, unboxings van fanmail, enzovoorts. Een erg leuke toevoeging op haar hoofdkanaal!

glamandgore

Mykie van Glam&Gore is ook erg humoristisch! Ze plaatst ongeveer iedere week een nieuwe video. Ze is zo onwijs goed: ze maakt echt van die Halloween/horror-achtige looks met brandwonden, sneeën, blauwe plekken, een stuk glas in een oog, enzovoorts! Ook plaatst ze wel eens prachtige gewone looks, of een Get Ready With Me. Ook met gewone make-up is ze erg goed. Ook Glam&Gore moet je echt even opzoeken op Youtube!

beautygloss

Mascha van Beautygloss kan niet ontbreken in dit lijstje. Iedere zaterdag ben ik weer benieuwd naar de video die dan online komt. Ik denk niet dat ze verdere uitleg nodig heeft, ik denk dat de meeste van ons haar wel kennen en zelf ook kijken!

vloggloss

Ook Mascha heeft een tweede kanaal: Vloggloss. Hierop plaatst ze iedere dag een nieuwe vlog. Ook hierbij hoef ik denk ik niet meer uit te leggen haha. Ik kijk er graag een als ik net wakker ben, nadat ik mijn rondje blogs heb bekeken. Of ik zet een vlog aan als achtergrond wanneer ik me aan het opmaken ben.

cutepolish

Sandi, oftewel Cutepolish, kent iedere nailart-fan denk ik wel. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet direct een nieuwe video van haar bekijk als hij net online is, maar als ik inspiratie nodig heb voor een nailart pak ik haar kanaal er graag bij!

nikkietutorials

En ieder make-up meisje kent NikkieTutorials. Net zoals bij Cutepolish, kijk ik niet direct de nieuwste video van haar als hij net online is. Maar haar video’s gebruik ik graag als inspiratie voor een nieuwe look. Of ik zet een video aan als achtergrond tijdens het opmaken, net zoals bij Vloggloss.

laurencurtis

Lauren Curtis is Australisch, en maakt video’s over make-up en haar. Ze maakt zo’n mooie looks! Neutrale looks of juist heftige looks. Haar kanaal hou ik ook graag in de gaten voor een nieuwe video en haal vaak inspiratie uit haar looks.

Zo, dat waren alle Youtubers op beauty-gebied die ik graag bekijk. Bij de een sta ik te popelen als die dag een nieuwe video online komt, de ander bekijk ik graag als ik inspiratie nodig heb. Hoe dan ook, dit zijn mijn favorieten! Wie zijn jouw favoriete Youtubers?

Typisch Kim heeft sinds 27-07-2017 een eigen domein. Alle artikels die in 2017 zijn gepubliceerd, waaronder deze, zijn mee overgenomen naar http://www.typischkim.com.

14 gedachtes over “Mijn favoriete beauty-Youtubers!

  1. Patricia Schmitz-Heres zegt:

    Ik kijk eigenlijk heel weinig vlogs op Youtube. Stom eigenlijk. Misschien moet ik dat maar eens wat meer gaan doen. Wat ik vooral veel kijk op Youtube zijn de interviews met The Kelly Family en Michael Patrick Kelly aangezien die veelal op de Duitse tv zijn en wij hier niet alles ontvangen.

    Like

  2. mabeautility zegt:

    Ja, ik ben het helemaal met je eens over dat het echt leuke beautukanalen zijn. Mascha is en blijft mijn favoriet. Simply naillogical ook, en de rest kijk ik als ik er zin in heb.
    Leuk artikel!
    Xxx
    MaBeautility

    Like

  3. Beautycurls zegt:

    Ik vind beautygloss en vloggloss ook allebei erg leuk om te volgen. Hoewel ik de laatste vlogs van mascha nog niet terug heb gezien. Iets met een beetje druk hebben. Ik vind Annicvw ook erg leuk en Jamieli voor vlogs. Daarnaast volg ik ook Sanny zoekt geluk. Zij is altijd zo positief ingesteld en is erg leuk om naar te kijken.

    Like

  4. brightmorningdew zegt:

    Ah leuk! Lauren Curtis keek ik vroeger heel vaak, tijd om weer eens nieuwe video’s te kijken! Ik moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig vooral naar andere ondernemers kijk. Zoals Yvonne, Gary V etc. vind ik super leuk en motiverend om te kijken nu!

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

