Tag: I love summer!

cocktails

Google

Het leek me leuk om eens een tag online te zetten en omdat het inmiddels al de maand juli is, leek het me leuk om een zomergerichte tag in te vullen. Ik vind het heerlijk om op slippers rond te wandelen en te spelen met felle kleuren make-up en nagellak! Er kwamen leuke vragen aan bod bij deze tag, dus let’s go! 

Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer? 
Dat zijn eigenlijk altijd twee soorten nagellak: neon kleuren en holografische nagellak! Op dit moment ben ik helemaal gek op nepnagels en heb bij de Primark holografische nepnagels ingeslagen! Shoplog van Primark volgt deze week nog!

Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer?
Zoals elk jaar ga ik lekker met mijn ouders kamperen in Frankrijk! We gaan ook weer lekker veel van de omgeving zien, dus er komen meer reizen-gerelateerde artikels online na mijn vakantie! De meeste leeftijdsgenoten zullen niet meer met hun ouders op vakantie gaan, maar ik vind het echt heel fijn, lekker met het hele gezin. Hoewel mijn zus niet meer steeds het hele verblijf komt maar vaak een weekje overgevlogen komt. 

traveling

Google

Wat draag jij het liefst met warme temperaturen? 
Een kort broekje met topje, een jurkje of nog beter: een jumpsuit! Vaak met vrolijke sandalen. 

Wat is jouw ultieme zomerhit? 
Dat heb ik eigenlijk niet. Ieder jaar is er wel een nieuwe zomerhit die ik altijd wel leuk vind, of ik kom juist weer oude zomerhits tegen die ik dan vaker ga luisteren!

Welke sandalen verslijt jij deze zomer zeker weten? 
Dat zijn onderstaande sandalen, die ik ook aanhad tijdens mijn diploma-uitreiking. Deze komen uit een collectie van Ellie Goulding, en ze lopen onwijs fijn en kunnen vrijwel bij ieder kledingstuk! 

photo_2017-07-06_19-09-19

Wat is jouw favoriete zomergeur? 
Wat betreft parfum heb ik geen favoriet. Eigenlijk heb ik iedere zomer wel een nieuw geurtje. Op dit moment gebruik ik vaak weer een body splash van Victoria’s Secret. 

Wat draag jij als je gaat zwemmen? 
Ik ben helemaal dol op een tankini! Mijn favoriet is eentje van Livera. Donkerblauw, met gouden en witte accenten. 

Welke lipsticks in je stash schreeuwen zomer?
Ik gebruik niet echt lipsticks, ik hou er meer van op het accent te leggen op mijn ogen. Toch heb ik een felroze lipstain van Manhattan (eens gekocht in Duitsland). Die knalt echt van je lippen af! 

ijs

Hier was ik in Italië, in februari dit jaar. Dit waren de smaken mango en iets van cassis of bosvruchten. Zo onwijs lekker!

Wat is je favoriete zomerdrankje? 
Zonder alcohol drink ik graag ice tea of ice tea green, maar dit drink ik eigenlijk het hele jaar door graag. Ook water met muntblaadjes kan ik erg waarderen. Met alcohol ben ik dol op cocktails, met name Cuba Libre, Tequila Sunrise en Mojito. 

Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves? 
Een zonnebril kan natuurlijk niet ontbreken! Daarnaast komen dan ook mijn neon nagellak en holografische nagellak of nepnagels weer naar boven en gebruik ik mijn fel gekleurde make-up weer! Sandaaltjes en zomerse accessoires zijn voor mij altijd ook zomer musthaves. 

Zo, dat vond ik een leuke tag om in te vullen! We hebben even een paar lekkere dagen gehad en een paar mindere dagen met regen, maar ik ben helemaal klaar voor de zomer. Wat jullie? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, laat ze me weten in de reacties!

Typisch Kim heeft sinds 27-07-2017 een eigen domein. Alle artikels die in 2017 zijn gepubliceerd, waaronder deze, zijn mee overgenomen naar http://www.typischkim.com.

 

 

6 gedachtes over “Tag: I love summer!

  1. Romy zegt:

    Wat een leuke tag! Ik krijg er echt een zomergevoel bij :) Superleuk, die sandaaltjes! Wat leuk trouwens, die vakantie! Mooi vooruitzicht! Zelf ben ik 24 en ik ga ook nog graag met mijn moeder op stedentrip. Niets mis mee inderdaad :)

    Like

  2. Lotus Writings zegt:

    Leuke antwoorden. Mooi dat je nog met je ouders op vakantie gaat! Ik ben 33 en ga toevallig eind van de zomervakantie ook met mijn ouders weg. Zusje, zwager en hun zoontje zijn daar ook bij. Vind dat echt heel gezellig, kijk ernaar uit :) En je sandalen zijn idd erg mooi.

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

