Mijn outfit voor mijn diploma-uitreiking!

Hallo daar! Zoals ik donderdag al liet weten, heb ik afgelopen woensdag mijn diploma Manager Verkoper Reizen op mijn diploma-uitreiking in ontvangst mogen nemen! Hopelijk volgt de tweede diploma, Manager Front Office, nog!
Ik was heel blij met mijn outfit en hoe het haar en de make-up uitpakte. Daarom laat ik jullie graag zien hoe ik eruit zag op mijn diploma-uitreiking! 

Als eerste  de make-up. Ik deed weer eens, sinds lange tijd, foundation op. Een matte foundation (Manhattan, Powder Matt Make-up)! Door mijn vette t-zone gaat het al na een uur glijden, maar ik gebruikte nu de Nivea aftershave balm én ik probeerde het baken met poeder (Essence, All about Matt) uit. Wauw, wat bleef dat urenlang goed zitten zeg! Dat werkte allemaal in combinatie met elkaar echt heel goed!
Verder besloot ik om het accent te leggen op mijn ogen. Ik gebruikte op de eerste helft mijn ooglid een shimmery tint die tussen goud en huidkleurig in zat. Op de tweede helft gebruikte ik een matte donkerbruine kleur die ik in het midden van mijn ooglid liet overlopen in de goud/huidkleurige tint. De matte bruine kleur bracht ik ook aan in mijn arcadeboog. Niet te hoog, daar hou ik persoonlijk niet zo van. Dat vervaagde ik, en vervolgens bracht ik daar nog een roze/paarse tint aan (dat eigenlijk lippoeder is), en vervaagde dat ook (alle oogschaduws zijn van Essence, My Musthaves eyeshadow).
Twee lagen mascara op de boven- en onderwimpers (Catrice, Rock Couture), een dun lijntje eyeliner (Essence, Waterproof Eyeliner Pen), en op de bovenste en onderste waterlijn een laagje zwarte oogpotlood (Essence, Longlasting Eyepencil).
Vervolgens maakte ik mijn gezicht af: een donkere perzikrode blush (Essence, oude LE collectie), bronzer (Max and More, Shape and Blush palette), en uiteraard highlighter! Ik koos voor een roze highlighter (Max and More, Highlighter).
Mijn wenkbrauwen borstelde ik even door maar liet ik voor wat het was. De dag ervoor had ik ze weer helemaal geëpileerd! Mijn lippen kregen een glanzend laagje lippenbalsem (dr. Organic).
En dat was mijn make-uplook! Wat betreft het haar pakte ik een deel van mijn haar achter op mijn hoofd, toupeerde het, spoot er haarlak in en zette het vast! Zo zit het haar achter op je hoofd net wat boller. Dit is mijn nieuwe favoriete haarstijl!

Dan hebben we de outfit! Na zowat alle winkels in de stad te hebben bezocht, scoorde ik deze zomerse, fleurige jumpsuit bij de allerlaatste winkel die we nog binnen wilden gaan: New Yorker! Het was ook nog eens de laatste in mijn maat! Ik ben er helemaal weg van. Als schoenen deed ik deze sandalen van Ellie Goulding aan, die ik scoorde bij Van Haren. Ik had ze eigenlijk zo’n drie maanden geleden al gekocht, omdat ik op stage ook sandalen aan mocht bij lekker weer. Ik heb ze nog helemaal niet aangehad! Ik deed ze deze dag dan ook voor het eerst aan maar ze liepen ontzettend fijn.
Ik had ook nog mijn teennagels gelakt met een mooi perzikkleurtje (Essence, Next Stop Summer LE). Details, details! :)
De dag van de diploma-uitreiking was ook nog eens lekker warm en zonnig, dus dat was perfect!

photo_2017-07-06_19-10-06

En als laatste konden ook mijn vingernagels niet ontbreken. Ik koos bij Primark deze prachtige, zilveren holografische nepnagels uit. Deze bracht ik al een paar dagen voor de diploma-uitreiking aan. Op het moment dat ik dit typ zitten ze er al vier dagen op! Ik moest ze wel enorm bijvijlen want ze waren erg lang en spits, maar zo vind ik ze echt prachtig.

Zo, ik geloof dat dit mijn eerste outfit artikel ooit op Typisch Kim is! Ik heb in ieder geval een hele leuke dag gehad, en na de diploma-uitreiking hadden mijn ouders en zus nog een hele leuke verassing. Het voelt goed om alvast mijn eerste echte vakdiploma binnen te hebben!

16 gedachtes over “Mijn outfit voor mijn diploma-uitreiking!

~ Praat mee! ~ ♥

