Nagels

Catrice Broken Glass Effect Topcoat

brokenglass1

Ik ben altijd op zoek naar speciale nagellak. Een speciale kleur, glitters/shimmers/holo, enzovoorts. Toen stuitte ik op deze nagellak van Catrice. De nagellak heeft een broken glass effect en is bedoeld als topcoat. Ik werd nieuwsgierig en nam hem mee! 

brokenglass2

brokenglass3

Hmm. Ik weet het niet hoor. Ik heb één laagje van deze topcoat aangebracht op mijn middelvinger. Je ziet wel dat de nagel “minder egaal” is als het ware, maar ik had meer verwacht van deze topcoat. Het effect is heel subtiel en het is eigenlijk ook niet echt het effect waar ik op gehoopt had. Ik hoopte dat de stukjes wat groter zouden zijn. De nagellak is niet verkeerd, maar was voor mij toch wel een kleine tegenvaller.

De nagellak kost € 2,99.

 

 

4 thoughts on “Catrice Broken Glass Effect Topcoat”

~ Praat mee! ~ ♥

