Persoonlijk

Typisch Kim! #3: GESLAAGD!

geslaagd

Hallo lieve schatten. Bij deze weer eens Kim die even wat online wilde zetten met goed nieuws! Ik zou willen zeggen dat de tijd snel vliegt, maar dat heb ik in het vorige artikel ook al gedaan. En misschien in de Typisch… Kim! daarvoor ook. In ieder geval: weer even bijpraten. Want de tijd vliegt toch echt. 
Dit weekend ben ik thuis en wil ik weer even wat meer beauty gerelateerde artikelen online zetten, anders staan er tot juli misschien alleen maar persoonlijke artikels online haha.
Op stage gaat het nog altijd hartstikke goed en heb het nog altijd mega naar mijn zin. Het gaat ook steeds beter met het uitvoeren van de taken en leer iedere dag nog altijd wat.  Over een paar dagen komt iemand van school langs om te bespreken hoe het nu gaat.

Misschien kan ik dit weekend ook een Primark shoplog online zetten! Ik ben namelijk een paar weken terug weer eens, na 2 jaar, naar de Primark gegaan. En heb natuurlijk lekker geshopt.

Oké, nu tijd voor het nieuwtje! Jullie zagen het uiteraard al aan de titel; ik ben GESLAAGD! In ieder geval voor 1 opleiding, want ik doe er officieel 2 tegelijk. Even mijn opleiding in een notendop:
Ik studeer toerisme, en volgde zowel de opleiding Manager Verkoper Reizen (reisbureau) als Manager Front Office (receptie). Vorige zomer heb ik mijn reisbureau stage gelopen, en rond maart en april (en tussendoor in het jaar) heb ik mijn schoolexamens gemaakt. Vorige week kreeg ik een mailtje van mijn mentor dat ik ben geslaagd voor mijn schoolexamens, wat betekend dat ik alvast mijn diploma Manager Verkoper Reizen (voor die stage had ik de praktijkexamens al behaald) in de pocket heb!
Nu nog mijn front office stage plus de opdrachten goed afronden en de praktijkexamens behalen en dan heb ik ook gelijk mijn front office diploma! Ik hoef dus niet nog eens schoolexamens of iets dergelijks te maken. Om beide diploma’s straks in mijn handen te hebben, hoef ik dus alleen nog mijn front office stage goed af te ronden.
Begin juli heb ik mijn diploma-uitreiking voor mijn reizen diploma. Later dit jaar kan ik dan op school mijn front office diploma ophalen, als ik de praktijkexamens behaal natuurlijk.

Dus ik heb in ieder geval al 1 diploma binnen! Ik ben er ontzettend blij mee. Mijn zus is ook bijna klaar met haar opleiding, zij moet nog horen of ze is geslaagd. Is dat zo, dan houden we in de zomer weer samen een examenfeestje. Dit deden we ook toen ik klaar was met de middelbare school en zij met haar eerste opleiding.

Zo, voor nu zijn jullie weer even bijgepraat. Dit weekend zal ik werken aan artikelen die weer wat meer gericht zijn op nagels, make-up en dergelijke.

Tot dan!

4 thoughts on “Typisch Kim! #3: GESLAAGD!”

~ Praat mee! ~ ♥

