Persoonlijk

Typisch Kim! #2: op stage, jarig geweest

bloggen
Google

Hallo daar!
Wauw, wat is de afgelopen tijd snel gegaan zeg. Mijn laatste artikel, online gekomen op 21 april, was een recensie van de nieuwe Fast & Furious film. Nu, op 8 mei, komt pas een nieuw artikel. What happened de afgelopen twee weken? 

 

Inmiddels ben ik al twee weken bezig met mijn front office (receptie) stage. Het bevalt me ontzettend goed. Ik heb ontzettend leuke collega’s die me ook dolgraag de kneepjes van het vak willen leren. Ook het werk als receptioniste (tot nu toe stagiaire-receptioniste uiteraard haha) spreekt me ontzettend aan. Dat komt vooral door de diversiteit aan soorten gasten die je ontvangt aan de balie. Gasten komen in- of uitchecken, ze komen met vragen, of hebben juist een klacht. Dat maakt het voor mij heel leuk en gevarieerd.

Ook woon ik nu dus een tijdje op mezelf, gedurende de stageperiode. Dit in een huisje op het park zelf. Eerst zat ik met animatie-stagiaires, maar die zijn nu voor een aantal weken weer weg. Ook het even op mezelf wonen bevalt me. Na een dagje werken, je eigen maaltijd koken… Dat gaat me goed af haha! Al had ik vanavond per ongeluk mijn cordon bleu laten aanbranden. Maar dat terzijde haha.
Wanneer ik twee dagen achter elkaar vrij heb, ga ik lekker naar huis. Het park is gelukkig niet zo lang rijden vanuit huis.

Dinsdag 25 april was ik jarig! Ik ben 19 jaar geworden. Ik heb een ontzettend leuke dag gehad. Met mijn ouders en zus die kwamen, met mijn collega’s tijdens het werken overdag, met mijn huisgenoten/animatie-stagiaires… Het feest voor familie heb ik de dag voordat ik vertrok op stage gehouden. Ik ben ook ontzettend blij met de cadeautjes!
Vorig jaar, 25 april 2016 (toen ik 18 werd), liep ik stage bij een reisbureau. Maar toen woonde ik wel nog gewoon thuis, omdat het reisbureau op ongeveer een kwartier rijden afstand was. Nu, loop ik op mijn verjaardag stage als receptioniste. Hoe zou mijn verjaardag op 25 april 2018 zijn? Dan word ik 20. Dus nu nog even genieten van het zijn van 19 jarige, want volgend jaar ben ik geen tiener meer! Haha. Ik zal volgend jaar in ieder geval geen stagiaire zijn op mijn verjaardag. Ik ben namelijk van plan om na het einde van mijn stage te werken, in plaats van te kiezen voor een nieuwe opleiding. Het geluk is dat ik nu in feite al twee opleidingen tegelijk heb gevolgd. Meer daarover in dit artikel.

Ik weet dat ik in eerdere artikels aangaf dat ik zou blijven bloggen tijdens mijn stage. Dat is dus duidelijk de afgelopen twee weken niet gelukt haha. Dit kwam vooral omdat voor mij, de eerste twee weken op een stage of nieuwe werkplek nog erg wennen is. Ik ben dan ook, met name de eerste week, ontzettend moe geweest. Dat door alle indrukken en leerzame dagen! Ik kan nu helaas geen planning maken wanneer er een nieuw artikel komt. Stage gaat namelijk voor. Ik zal wel zoveel mogelijk blijven bloggen, omdat het gewoon een grote hobby van me is. Maar er zijn dus geen vaste dagen waarop iets online komt. Ook het onderdeel beauty zal nu de komende drie maanden wat minder worden. Ik kan nu namelijk niet veel nieuwe make-upproducten kopen om te laten zien. Wel heb ik nog, voordat ik op stage vertrok, nieuwe producten gekocht. Hier heb ik ook al foto’s van gemaakt.

Zo. Nu zijn jullie weer een beetje bijgepraat. Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie nog iets speciaals meegemaakt?

4 thoughts on “Typisch Kim! #2: op stage, jarig geweest”

~ Praat mee! ~ ♥

