Recensie: the Fast and the Furious 8

ff8

Google

Zoals jullie in dit artikel hebben kunnen lezen, ben ik afgelopen zondag naar the Fast and the Furious 8, ook wel The Fate and the Furious, gegaan. Ik liet al doorschemeren dat ik het een hele gave film vond. In dit artikel vertel ik wat meer over mijn mening en de film, zonder spoilers uiteraard! ;)

“Nu Dom en Letty op huwelijksreis zijn, Brian en Mia met vervroegd pensioen zijn gegaan en de rest van de crew vrijgesproken is, lijken de leden van het team normale levens te leiden. Maar als een mysterieuze vrouw Dom verleidt om terug te keren naar het misdaadleven en hij degenen om zich heen bedriegt, wordt de hechte vriendschap van de groep op de proef gesteld.” (Wikipedia)

Om te beginnen is de film vrij lang, namelijk twee uur en 10 minuten. Maar de film is zo gaaf, dat het je eigenlijk niet eens echt opvalt.
Zoals je misschien al hebt gehoord, hebben de laatste paar films niet echt meer iets te maken met straatraces, en zit er veel meer actie in. Ook zijn sommige momenten in de film niet echt meer realistisch. Dat is ook bij deel 8 het geval. Maar ondanks bovenstaande is het een hele gave film waarin veel spannende en ook verrassende momenten zitten. Gelukkig komt er in dit deel toch nog een klein stukje straatraces voorbij. En veel prachtige, snelle auto’s natuurlijk!

De film is spannend op z’n eigen, the Fast and the Furious manier. Ook heb ik weer hard moeten lachen om de humor die er vaak tussendoor kwam, vooral door de personages van Tyrese Gibson en Dwayne Johnson. Daarnaast heeft de film ook een mooi moment, maar daar ga ik verder niks over zeggen (spoilers.. haha).

Oh, en heb ik al verteld dat het begin van de film zich afspeelt in Cuba?! Oh my, wat wil ik daar zo graag naartoe zeg. Ik was even jaloers op de acteurs haha.

De film is echt heel gaaf en echt zeker weten een bezoekje aan de bioscoop waard! Ik heb trouwens al gelezen dat Vin Diesel een deel 9 en deel 10 heeft bevestigd… Kan nu al niet wachten tot die uit zijn in de bioscoop!

Ik heb zo veel meer te vertellen over deze film, maar dan ben ik bang dat ik teveel verklap en dat is natuurlijk niet te bedoeling! Hopelijk heb ik jullie wel duidelijk kunnen maken dat deze film zeker het kijken waard is en ik het een hele gave film vond!

Zijn jullie al naar de film gegaan?

13 gedachtes over “Recensie: the Fast and the Furious 8

  1. Marion zegt:

    Ik heb laatst 1 deel gezien, iets van deel 6 ofzo. Maar ik heb de films eigenlijk nooit allemaal gezien dus ik denk dat ik eens een marathon ga houden! Dan neem ik deze nieuwe er ook meteen bij :)

    Like

  2. Laura zegt:

    Ik ben ook naar de film geweest en ik vond hem ook super goed! Misschien zelfs iets beters dan enkele van hun films ervoor. Als er nog een uitkomt ga ik er zeker naartoe.

    Like

  3. Rebecca Denise zegt:

    Waaat, ik had echt geen idee dat deze zo lang duurde! Ik wil er toch nog heen met mijn vriend maar dat is wel goed om te weten. Ik neem nooit iets eten of drinken mee, maar twee uur is wel lang haha

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

