Nagels

Mijn paasnagels 2017!

photo_2017-04-19_23-11-24

Hoi! Nu mijn blog na de blogbreak alweer een week terug online is, heb ik goed kunnen zien welk soort artikels jullie leuk vinden om te lezen. Één daarvan is de categorie “nagels”. Wat leuk om te zien! Ik ben namelijk ook altijd graag met mijn nagels bezig en wil ze altijd gelakt hebben. Voor speciale gelegenheden maak ik een nailart of iets in die trant. Voor het paasweekend leek het me leuk om subtiele paasnagels te maken! 

photo_2017-04-19_23-11-19

Ook kreeg ik lieve complimentjes over mijn nagels. Dankjewel! Helaas zijn dit niet mijn eigen nagels, maar blanco nepnagels waar ik vervolgens overheen lak. Dit omdat mijn eigen nagels ontzettend slap zijn geworden helaas.

Ik begon met een huidskleurige nagellak van Yves Rocher, om de nagels meer kleur te geven. Achteraf gezien was dit niet helemaal nodig, want ik heb uiteindelijk meer glitters toegevoegd dan ik van te voren in gedachten had!
Toen die nagellak droog was, gebruikte ik de kleur “Love is in the Air” van Essence, een knalgele nagellak. Als ik aan Pasen denk, denk ik wat betreft kleuren onder andere aan geel. Vandaar die kleurkeuze! Ik bracht deze nagellak op ongeveer driekwart van mijn nagel aan.
Toen pakte ik een gouden glitternagellak, ook van Essence. Deze is helaas niet meer in het assortiment. Ik bracht deze aan op een sponsje, zodat je in één keer een hoop glitters op je nagels krijgt (het sponsje zuigt namelijk de doorzichtige lak op). Dit bracht ik op de overgebleven kwart van mijn nagel, bij mijn nagelriemen, aan. Ook zorgde ik ervoor dat dit een beetje overlapte met de rand van de gele nagellak.
Om het af te maken, gebruikte ik een nagellak met gouden stukjes. Dit was uit een limited edition van Essence. Het zijn geen glitters, maar echt stukjes. Deze nagellak bracht ik aan over mijn hele nagel, en is goed te zien op de gele nagellak.
De topcoat die ik eroverheen aanbracht, is toevallig ook van Essence! Deze is heel erg fijn en zal ik jullie snel laten zien.

Je zou zo niet direct denken dat het paasnagels zijn, en dat vind ik wel leuk. Het is meer omdat ik geel echt een kleur voor Pasen vind, en het daarom op mijn nagels verwerkt heb. Omdat ik meer wilde dan alleen knalgele nagellak, maakte ik gebruik van glitters. Het is alleen wel erg dik geworden, door alle lagen nagellak haha!
Hoe vinden jullie het geworden?

14 thoughts on “Mijn paasnagels 2017!”

~ Praat mee! ~ ♥

