Catrice nagellak 114 The sky so fly

photo_2017-04-11_17-44-22

Hee allemaal! Vandaag laat ik jullie deze onwijs mooie nagellak zien. Hemelsblauw is één van mijn favoriete kleuren voor op mijn nagels! Ik kwam er laatst pas achter dat ik deze parel van Catrice nog niet had, dus ik nam hem tijdens de 1+1 actie van Trekpleister mee! 

photo_2017-04-14_15-22-16photo_2017-04-14_15-22-21photo_2017-04-14_15-22-27

De nagellak dekt perfect in twee laagjes. Ik vind dit echt een onwijs mooie kleur en een goed voorbeeld van zo’n hemelsblauwe kleur die ik mooi vind voor op mijn nagels. Op de foto’s is de nagellak helaas wel iets donkerder uitgevallen, ik kreeg de juiste kleur maar niet goed op de foto. Maar zo hebben jullie alsnog een indruk :)

Deze nagellak is absoluut een aanrader als je ook van dit soort kleuren houdt. Daarnaast zijn de lakken van Catrice erg fijn, met een topcoat houd het bij mij een week en de meeste lakken dekken, net zoals deze nagellak, in twee lagen. Hartstikke goed!

De nagellak is voor €2,99 te koop bij Kruidvat of Trekpleister.

19 gedachtes over “Catrice nagellak 114 The sky so fly

~ Praat mee! ~ ♥

