Make-up

Nivea aftershave balsem als primer

photo_2017-04-12_16-03-43

Het is al een hele tijd heel bekend. De Nivea aftershave balsem gebruiken als primer onder je foundation. Mijn t-zone is heel vet dus een foundation blijft nooit langer dan een uur mooi op mijn gezicht zitten. Omdat dit product zo bekend werd als make-upprimer, besloot ik het maar eens te proberen! 

photo_2017-04-12_16-04-01photo_2017-04-12_16-04-08

Het product is heel vloeibaar, pas daar mee op! Ik had, bij het eerste gebruik, al gelijk veel te veel. Dat geldt ook voor de hoeveelheid die je nodig hebt op je gezicht: a little goes a long way!
Het ruikt heel sterk naar een mannengeur. Ik vind dat geen probleem, wanneer je het hebt uitgesmeerd op je gezicht ruik je het al niet meer.
Over het aanbrengen: blijf wrijven en wrijven totdat het product heel stroef begint aan te voelen. Dan zit je goed!

photo_2017-04-12_16-04-39

En hier zie je het product op mijn gezicht, met foundation en een minimaal laagje poeder. Het zat er ongeveer een uur tot anderhalf uur op. Zoals je ziet is mijn voorhoofd en naast mijn neus weer iets gaan glanzen, maar veel minder dan dat ik de aftershave balsem niet zou gebruiken!

Wat me wel opviel, is dat de aftershave balsem het wel een stuk moeilijker heeft met foundation. Wanneer ik foundation op heb, glimt mijn gezicht sneller dan dat ik deze aftershave balsem onder een BB Cream heb aangebracht. Wanneer ik de balsem en een BB Cream op heb, kan ik bijna de hele dag aan zonder bij te hoeven poederen. Met foundation moet ik alsnog bijpoederen, maar veel later op de dag dan dat ik een andere primer of geen primer heb aangebracht.

Al met al ben ik dus wel positief! Het houdt mijn gezicht niet de hele dag glim-vrij, maar het glimmen is pas later op de dag echt zichtbaar en dat vind ik al fijn! Ik gebruik deze aftershave balsem nu iedere dag.

De Nivea Aftershave Balsem kost €7,99 en is te koop bij de drogist.

6 thoughts on “Nivea aftershave balsem als primer”

  1. Dit gebruik ik ook al een tijdje! Echt heel chill. Ik stop de inhoud trouwens in een lege foundation flacon, makkelijker doseren en meenemen! En die balm gebruiken waar ie eigenlijk voor bedoeld is, na het scheren, is ook echt heel chill haha.

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

