Nagels

Essence Out of Space Stories – 06 We will spock you!

photo_2017-04-10_19-08-47

Van alle soorten nagellak, is holografische nagellak toch echt het allermooiste. Helaas is holografische nagellak vrijwel alleen via internet te krijgen, en dan vaak ook nog eens flink aan de prijs. Afgelopen week had Trekpleister 1+1 op alle nagellak en ik was erg benieuwd naar de lakken van de collectie Out of Space Stories van Essence. Dit is een aparte collectie nagellak in het vaste assortiment. Toen ik zag dat één van die lakjes holografisch zou moeten zijn, rende ik gelijk naar Trekpleister! In dit artikel laat ik jullie deze nagellak zien. 

IMG_6542IMG_6536IMG_6539

Het kwastje is normaal: plat en smal. Zo heb ik ze het liefste! Het lakt namelijk erg prettig.
Zie je het holografische effect al een beetje? Op naar de swatches!

IMG_6543photo_2017-04-10_19-23-22photo_2017-04-10_19-21-31

De nagellak dekte in twee tot drie lagen. Bovenstaande foto’s zijn gemaakt in de zon. Van dichtbij is het holografische effect zichtbaar, maar zodra je van een afstandje kijkt (zie de onderste foto van hierboven), is het holografische effect zo subtiel dat je bijna niet zou weten dat de nagellak holografisch is.

IMG_6549photo_2017-04-10_19-26-33

En datzelfde geldt ook wanneer je de nagellak bekijkt zonder zon. Dan is het gewoon een zilveren nagellak. Dit is wel normaal bij holografische nagellak trouwens, dat het effect alleen zichtbaar is in de zon. Maar zelfs in de zon is deze nagellak vrij subtiel helaas.

Al met al vind ik het een mooie nagellak, toch ik vind het holografische effect net wat te subtiel. Maar, we kunnen eindelijk een holografische nagellak bij de drogist kopen! Dat het holografische effect wat subtiel is, neem ik dan wel voor lief.

De nagellakcollectie Out of Space Stories behoort in het vaste assortiment van Essence en is dus niet limited edition. De lakjes kosten €1,99 per stuk.

10 thoughts on “Essence Out of Space Stories – 06 We will spock you!”

~ Praat mee! ~ ♥

