Hey, waar was ik? Even bijpraten

ikfoto

Hi there! Zo, dat was een hele tijd geleden! Maar er is in de tussentijd een hoop gebeurd: ik ben een weekje naar de Côte d’Azur geweest met school en daarna twee weken naar een andere mooie plaats in Frankrijk met mijn ouders en zus. Vandaag praat ik je weer helemaal bij!

Laten we beginnen bij het begin.

Halverwege april ben ik met mijn opleiding een weekje naar de Côte d’Azur gegaan.
We hebben Èze, Monaco, Monte Carlo, Cannes, Nice en St. Tropez bezocht. Op de heenreis hebben we nog Lyon bezocht, op de terugweg nog Avignon.

Ik ga over iedere plaats een apart artikel maken, maar ik kan jullie alvast vertellen dat de Côte d’Azur echt ontzettend prachtig was! Ik zou er dolgraag weer eens heen willen!

IMG_1815

Na een weekje kwamen we uiteindelijk vroeg in de avond weer aan. De dag erna ben ik volledig thuis geweest.
Die dag daarna was ik jarig! Die dag ben ik ’s ochtends vertrokken om met mijn ouders en zus nog twee weken (meivakantie) op vakantie te gaan, ook naar Frankrijk. Ook hier zal ik een apart artikel over online zetten. Het was een heerlijke vakantie!

Een beetje kort en krachtig, maar zo hebben jullie toch even een beeld waarom er zowat een maand (wow!) niks online kwam.

Vanaf nu komen er uiteraard gewoon weer artikels online!

Wat hebben jullie nog allemaal gedaan?

Enjoy your day

16 gedachtes over “Hey, waar was ik? Even bijpraten

  1. BEAUTY KONING zegt:

    Soms moet je even lekker ontspannen en zo te horen heb jij het naar je zin gehad! Nog gefeliciteerd dame, hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad! Ben benieuwd naar je reisverslagen! Keep up the good work doll!

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

