Fashion

Mijn 6 favoriete sale jurkjes van Esprit!

collagejurken

Ik ben dol op sale. Bij make-up, bij kleding, noem maar op! Op dit moment is er sale aan de gang bij Esprit, vandaag laat ik jullie mijn 6 favoriete jurkjes in de sale zien – inclusief saleprijzen en maten!
Benieuwd naar de andere jurkjes en andere sale kleding? Of ben je gewoon benieuwd naar hun vaste assortiment? Hier klikken om naar de webshop van Esprit te gaan!
Kijk mee naar mijn 6 favoriete sale jurkjes!

124CC1E029_699

“EDC – JURK VAN EEN MATERIAALMIX”

Allereerst dit mooie donkerrode jurkje met driekwartmouwen. Hij is ook nog verkrijgbaar in het zwart. De oude prijs was €59,99. Hij is nu te koop voor €29,99! De korting op deze jurk is 50%.
Hij is verkrijgbaar in de maten: XS, S, M, L en XL. Op dit moment zijn alle maten nog beschikbaar.

114EO1E031_001

“SOEPELE CHIFFON JURK MET PAILLETJES”

Vervolgens dit onwijs mooie jurkje! Hij heeft vrij brede schouderbandjes en bij je buik heb je een leuke band met pailletjes. Verkrijgbaar in zwart. De oude prijs was €89,99, maar hij is nu verkrijgbaar voor €34,99! Het kortingspercentage is dus 61%!
Verkrijgbaar in de maten 32, 34, 36, 38, 40, 42 en 44. Op dit moment is alleen nog maat 42 bestelbaar.

114EO1E005_001

 “MAXI-JURK VAN CHIFFON MET SIERKRALEN”

Dit vind ik denk ik toch wel de mooiste jurk! Een lange zwarte jurk zonder mouwen, met bij de buik en hals zilveren steentjes. Zo mooi! Van €129,99 naar €49,99. Dit is een korting van 62%!
Verkrijgbaar in de maten: 32, 34, 36, 38, 40, 42, 44. Op dit moment is alleen maat 34 nog bestelbaar.

074EE1E018_406

“SOEPELE JURK MET PRINT VAN VISCOSE”

Jurk nummer vier is een los jurkje,  zwart of donkerblauw van kleur met witte stippen.
Van €59,99 voor een prijsje van €24,99. Wat neerkomt op 58% korting!
Verkrijgbaar in de maten: 32, 34, 36, 38, 40, 42, 44.
Helaas zijn alle maten op dit moment uitverkocht.

074EE1E010_406

“STRETCHJURK VAN JERSEY IN DE WIKKELLOOK”

Ik ben dol op witte kleding met donkerblauwe strepen. Deze jurk met bovenaan zo’n patroon en donkerblauw onderaan vind ik dan ook echt leuk! Deze wil ik echt eens passen!
Ook nog verkrijgbaar in een effen grijze bovenkant met donkerblauwe onderkant.
De oude prijs was €39,99 – de nieuwe prijs met een korting van 60% is €15,99.
Verkrijgbaar in de maten: XS, S, M, L, XL, XXL. Op dit moment is alleen maat S bestelbaar.

064EO1E019_448

“GLANZENDE JURK VAN STRETCHY JERSEY”

Dit jurkje vond ik speciaal omdat er zo’n krul in zit. Dit geeft het jurkje net wat extra’s!
Verkrijgbaar in blauw en groen.
Eerst €69,99 – nu €22,99, wat een korting is van 67%
In de maten: XS, S, M, L, XL, XXL – waarvan XL en XXL nog te bestellen zijn.

Dit waren mijn 6 favoriete jurkjes die op dit moment in de sale van Esprit zitten!
Neem zelf ook eens een kijkje op hun website, ze hebben ontzettend veel leuke items (dus niet alleen jurkjes!) in de sale maar ook gewoon in hun vaste assortiment zitten!

Liefs, Kim

9 thoughts on “Mijn 6 favoriete sale jurkjes van Esprit!”

~ Praat mee! ~ ♥

