Overig

New in: Girl Online by Zoe Sugg

IMG_1162

Ik kwam dit boek, Girl Online, zo vaak tegen op internet, dat ik erg benieuwd werd. Dit is het eerste boek van Zoe Sugg, Youtuber. Ik ben zo benieuwd naar dit boek! Lees verder voor wat meer informatie over dit boek, zoals… ghostwriting?

Ik las ontzettend veel gemengde reviews. Mensen die vonden dat het te kinderachtig geschreven werd, mensen die het een best leuk boek vonden… Ik las zoveel verschillende dingen dat ik vrijdagavond de knoop doorhakte en het boek bestelde om het boek zelf eens te lezen om te kijken wat ìk er nou van vond!

IMG_1164
Ik bestelde hem op bol.com. Als je voor 23.00u bestelt, morgen in huis. Op zaterdag rond de middag werkt het boek bij me bezorgd!
Ik ben echt iemand die een boek binnen een paar dagen uit kan hebben, maar omdat ik nu zo lang school heb zal dit wel wat langer duren, haha! Het boek bevat 312 pagina’s.
Op bol.com kon je kiezen uit de Engelse of Nederlandse versie. Ik twijfelde eerst, maar ging uiteindelijk toch voor de Nederlandse versie. Vaak lees ik vlak voordat ik ga slapen nog een paar bladzijdes, en omdat je dan toch al moe bent leest een Nederlands boek makkelijker.

IMG_1163

IMG_1167

IMG_1166

Ik ben heel benieuwd hoe het boek mij gaat bevallen! Ik heb nog nooit een boekreview geschreven, maar wel vaker van die boekverslagen voor school, haha!

Als ik hem uit heb, wil ik jullie graag vertellen wat ikzelf nou van dit boek vind, omdat er overal op internet verschillende meningen zijn. Zo zou er ook worden gezet dat er een ghostwriter was, iemand die schreef onder Zoe’s naam. Ik weet niet wat daar waar van is, maar voor mij maakt dat niet zo veel uit eigenlijk. Als ik het verhaal maar leuk vind!

Ik kocht dit boek op bol.com voor €16,99 – Nederlandse versie.
Ben jij zelf benieuwd naar dit boek, of heb je hem al gelezen? En wat denk jij over dat ghostwriting? Ik ben benieuwd!

Enjoy your day,

17 thoughts on “New in: Girl Online by Zoe Sugg”

  1. Ik heb hem zelf in het Engels gelezen en ik vond hem erg leuk! Hopelijk vind jij hem net zo leuk! :) Het klopt trouwens wel dat er een ghostwriter is gebruikt, dat heeft Zoe zelf toegegeven achteraf, maar het idee van het verhaal, de personages en verhaallijn is wel door haarzelf bedacht :)

    Like

  2. Ik ben zelf ook heel erg benieuwd naar dit boek! Ook stiekem wel een beetje omdat ik zelf paniekaanvallen heb en dan toch benieuwd ben of het een beetje herkenbaar geschreven is. Zelf lees ik ook altijd een paar bladzijden voordat ik ga slapen en Nederlandse boeken vind ik dan ook inderdaad fijner.

    Like

  3. Ik ben er dus ook heel erg nieuwsgierig naar en vraag me ook af hoe het nou zit met die ghostwriter. Ze wou altijd al heel graag een boek schrijven, dus ik weet het niet. Hoe dan ook zal ik deze zeker een keer willen lezen. Wat mij wel is opgevallen is dat iedere Britse YouTuber ineens met een boek uitkomt. Dan hebben ze een special announcement waarbij je elke keer weer kan raden wat het is, haha. Ik ben benieuwd naar je review over dit boek.

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

