Kleine Action shoplog

IMG_1010

Shopperdeshop. Dit keer heb ik wat grappige dingetjes gehaald bij de Action. Het leek me wel leuk om weer een shoplog te maken! Ik heb niet zoveel gekocht, maar wel een aantal leuke items waarvan ik graag wat reviews wil maken!
Ook heb ik de foto’s gemaakt met mijn nieuwe telefoon, de Iphone 5C! Dit ga ik niet altijd doen, voor productfoto’s blijf ik liever mijn camera gebruiken, maar ik wilde graag eens de kwaliteit van deze Iphone testen!

IMG_1011

Als eerste een paars nagellakje van Revlon. De lakken van Revlon vind ik persoonlijk erg fijn, en deze paarse kleur zag er prachtig uit! Deze nagellak was maar €0,99!

IMG_1014

Deze heavy, overdreven nepwimpers kwam ik ook nog tegen! Ze zijn van Bourjois en kosten maar €1,49 per pakje. Deze zijn altijd geschikt voor carnaval! Ook al is het seizoen net afgelopen, dan heb ik alvast wat gekke wimpers voor volgend jaar!

IMG_1015

Ook kwam ik deze glow in the dark lakjes tegen van Max & More. Ik verwacht dat het niet veel gaat zijn, maar voor dat geld kan ik het altijd proberen toch? Één pakje van 3 lakjes kost €0,89.Valt je ook al op dat in beide pakjes een geel lakje zit?

IMG_1016

Ook kocht ik nog dit setje. Het was de allerlaatste maar de mooie liquid sand glittertjes waren zo mooi! Pas thuis zag ik dat ik in plaats van een gekleurd lakje, topcoat en de glittertjes, 1 topcoat heb en 2 potjes glitters. Dat maakt helemaal niks uit, zo heb ik extra veel glittertjes en een blauw lakje… Daar heb ik er genoeg van in mijn stash!

notitieboekje

De reden waarvoor ik naar de Action ging: notitieboekjes! Alle bloggers zweren erbij. Ik merk dat ik het ook fijn ga vinden, want voorheen zette ik blogideeën die me op een random moment van de dag invielen gewoon op in de notities van mijn telefoon. Deze boekjes waren €1,29 per stuk en zagen er zo leuk uit, dat ik gewoon deze drie maar meenam. Notitieboekjes komen altijd van pas. Ik ga de onderste gebruiken voor mijn blog. Deze vond ik het leukste van de drie namelijk, haha!

IMG_1019

Op dit moment gebruik ik nepwimpers, maar het borsteltje dat bij deze mascara hoort vond ik er wel interessant uitzien. Ik ga hem uittesten! Deze kost €0,89.

bonnetje

Voor 10 producten was ik maar €11,30 kwijt. Een hele goede deal! Laat maar weten van welke producten jullie heel graag een review willen zien, voor nu ga ik ze allemaal uittesten!

Enjoy your day, 

18 gedachtes over “Kleine Action shoplog

  1. livewithfear zegt:

    Die notitieboekjes zijn superleuk! Toevallig heb ik zelf ook de revlon nagellak gekocht gisteren (precies dezelfde kleur ook haha) dus die kan ik zelf uittesten, maar ik ben benieuwd naar de mascara!

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

