Catrice ♥ 12h Matt Mouse Make-up – 020 Nude Rose

catricemoussefoundationcollage Ik ben dol op nieuwe make-upproducten proberen. De nieuwe collectie van Catrice lag eindelijk in de schappen en nadat ik een review had gelezen op een andere blog, was ik benieuwd geworden hoe de Catrice Matt Mouse foundation mij zou bevallen. Ik heb ‘m voor je getest! IMG_1022 Wat extra informatie op de onderkant. Ik heb de kleur 020 Nude Rose, deze heeft een roze ondertoon en dit vind ik bij mezelf het mooiste staan. IMG_1023 Het potje vind ik er leuk uitzien, een glazen potje ziet er altijd mooi uit vind ik. De dop is eigenlijk niet speciaal, maar ziet er wel leuk uit. IMG_1024 Oh wat ziet een onaangetaste moussefoundation er toch altijd mooi uit hè! IMG_1025 IMG_1026 IMG_1027 Een swatch na een veeg met mijn vinger. De mousse is ontzettend zacht! IMG_1028 Nu ziet de moussefoundation er minder mooi uit, haha! IMG_1029 Een swatch op mijn hand. Hij is zo zacht en smeert zo gemakkelijk uit, de structuur werkt ongelooflijk fijn! foundation De foundation op mijn gezicht. Zoals je al ziet slaat de foundation wat oranje uit op mijn gezicht. Hij is zeker niet te donker, maar ondanks dat hij een roze ondertoon heeft, is hij toch wat oranje. Ontzettend jammer! De dekking is trouwens medium. Op sommige puistjes moest ik toch wat extra concealer aanbrengen. Ook is hij mooi matte. Waar ik zelf last van heb is dat mijn huid na een paar uur gaat glanzen, maar ik merk dat dat bij deze foundation minder snel gebeurt! De structuur van de foundation is erg fijn, hij is mooi en lang matte en de dekking is medium wat eigenlijk wel goed is – maar dat hij oranje uitslaat, daar ben ik toch niet zo’n fan van! Wat zonde, als dit niet het geval was, was ik wel fan van deze foundation! Helaas Catrice. Catrice 12H Matt Mousse Make-up is voor €4,99 te vinden bij Kruidvat en Trekpleister.

Enjoy your day, 

5 gedachtes over “Catrice ♥ 12h Matt Mouse Make-up – 020 Nude Rose

~ Praat mee! ~ ♥

