Beauty

P2 ♥ Color Victim nagellak – 623 Rock It!

p2nagellakrockit

P2 is een merk die mooie en fijne make-up producten heeft en zelfs nagelverzorgingsproducten! Ik vind P2 een erg fijn merk! Helaas is dit merk niet in Nederland te koop, maar wel in Duitsland! Toen ik laatst in Duitsland was, nam ik weer een nieuw lakje mee uit hun Color Victim Nailpolish lijn, een lijn met diverse mooie nagellakkleuren voor een heel klein prijsje! Vandaag laat ik jullie deze mooie paarse kleur zien!

IMG_1041

IMG_1044

Het kwastje is smal en recht afgesneden, precies zoals ik ze fijn vind! Brede en rond afgesneden kwastjes lakken ook fijn, maar ik heb dunne nagels waardoor een dun kwastje toch wat fijner lakt.

IMG_1046

En hier draag ik de nagellak met drie dunne laagjes. Bij twee laagjes zag je mijn tips net een klein beetje erdoorheen schijnen. De nagellak droogt lekker snel en houdt een klein weekje met topcoat.

Helaas is P2 niet in Nederland verkrijgbaar. Je kunt dit merk vinden bij de DM, een drogisterij in Duitsland. Als je eens in Duitsland bent, loop dan zeker eens de DM naar binnen: P2 is echt een aanrader!

P2 Color Victim Nailpolish kost €1,55 per stuk.

Enjoy your day, 

6 thoughts on “P2 ♥ Color Victim nagellak – 623 Rock It!”

~ Praat mee! ~ ♥

