Beauty shoplog – Kruidvat

IMG_0896

In deze Mijn dag in foto’s konden jullie al lezen dat ik laatst ontzettende zin had om weer eens wat make-up te scoren! En dat heb ik gedaan, inclusief wat sieraden die toevallig in de sale waren. Ik laat jullie graag zien wat ik kocht. Uiteraard volgen hier reviews van!

IMG_0877

Als eerste dit paletje van Essence, het All About Paradise eyeshadowpalette. Deze was nog met 50% korting! De kleuren zijn lekker zomers en ik kan ze nu ook wel gebruiken voor carnaval!
Eigenlijk kostte dit palette €3,59, maar ik heb hem nog met 50% korting kunnen scoren doordat hij uit het assortiment gaat.

IMG_0878

Ook kocht ik deze gekleurde mascara van Essence, de Colour Flash Volume Mascara in een mooie turquoise kleur. Eigenlijk wilde ik ook nog de donkerblauwe, maar deze was helaas uitverkocht. Deze was ook met 50% korting, dus in plaats van €2,99 betaalde ik €1,50

IMG_0879

Van de Essence Liquid Ink matt eyeliner had ik al eens een review gelezen op internet, hij leek me erg fijn dus nam ik hem eens mee om te proberen. De eyeliner kost €2,89

IMG_0881

Ook wilde ik eens mijn wenkbrauwen wat gaan bijtekenen. Ik keek ook bij de potloden van Essence, maar daar vond ik niet echt een geschikte kleur, bij Catrice gelukkig wel! Aan de ene kant zit een potlood en aan de andere kant zit een borsteltje. Ik kocht 040 Don’t Let Me Brown, een goede kleurmatch! Deze kost €2,59

IMG_0882

Voor de nepwimpers die ik ook kocht, kocht ik nog wat extra wimperlijm. Deze van Catrice nam ik mee voor een prijsje van €2,99

IMG_0883

De lipstick waarvan jullie stiekem al een sneak peek van konden zien in deze Mijn dag in foto’s! De lipstick is van Essence, de longlasting lipstick in 18 Matt Wanted! Voor een prijsje van €2,39 wilde ik graag eens zo’n gave donkerrode kleur proberen!

IMG_0884

Deze Essence blush up ombre blush had ik al langer op het oog! Deze loopt over van oranje naar roze en het is een prachtige warme blush! In de kleur 10 Heat Wave. Deze kost €3,59

IMG_0885

Ik was nog benieuwd naar wat nieuwe lakjes, helaas waren de nieuwe gel lakken van Essence er nog niet. Wel vond ik deze mooie effect nail polish in de kleur 25 live, laugh & party voor €1,99 

IMG_0886

Dit zijn de nepwimpers die ik kocht van Catrice! Aan de binnenkant zijn de vrij kort en aan de buitenkant lang! Er zit een mini tube lijm bij, maar ik wilde graag nog een extra tube lijm die ik hierboven al liet zien. De wimpers kosten €3,99

IMG_0887

Dan keek ik ook nog eens bij de sieraden (wat ik overigens niet vaak doe) en zag bij het sale rekje allemaal mooie blauwe items. Deze oorbellen vond ik echt prachtig en voor die ene euro nam ik ze graag mee!

IMG_0888

Deze vond ik ook echt mooi! En wederom, die ene euro doet ’t ‘m! :D

IMG_0889

Ook kocht ik deze ring voor één euro. Helaas was er al na twee dagen een steentje uit.

IMG_0890

Deze oorbellen vond ik wel grappig! Wederom één euro en wederom blauw!

Dat waren alle aankoopjes die ik heb gedaan bij Kruidvat! Van de make-up producten volgen natuurlijk reviews!

Enjoy your day, 

17 gedachtes over “Beauty shoplog – Kruidvat

  1. Lies zegt:

    Hele leuke aankopen heb je gedaan! Ik baalde zelf ook een beetje dat ik vorige week de nieuwe producten van Essence nog niet zag liggen. Ik was ook vooral benieuwd naar de nieuwe lakjes haha.

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

