Waarom ik onregelmatig blog

bloggeniloveit

Ik hou van bloggen, het is eigenlijk soort van ontspanning voor mij. Maar waar ik ook van hou, is mijn opleiding Manager Verkoper Reizen & Manager Front Office. School gaat uiteraard voor. Vandaag vertel ik jullie wat meer over waarom het voor mij zo moeilijk is om school en blog te combineren, helaas.

Kort samengevat: om van school naar huis te gaan ben ik twee uur onderweg. Mijn rooster is zo ontzettend vol dat ik pas om 16:30 uit ben, waardoor ik pas om 18:30 thuis ben. Dan moet ik nog huiswerk maken en proefwerken leren want ja, ook dat hoort er nog bij. En het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik ’s nachts nog artikelen aan het schrijven ben. Daarom probeer ik in het weekend zo veel mogelijk artikelen te schrijven en productfoto’s te maken.

Ik ben zo graag bezig met mijn blog, dat ik er graag in het weekend mee bezig ben.
Mijn lange schoolrooster verklaart waarom ik na school heel weinig tijd aan mijn blog kan besteden.

Hopelijk hebben jullie nu een beetje door waarom er niet steevast iedere dag een artikel online staat.

Liefs, Kim

7 gedachtes over “Waarom ik onregelmatig blog

  1. Celine zegt:

    Begrijpelijk dat je school voor laat gaan, dat deed ik zelf ook altijd. Studeer je toevallig op het Deltion? De combinatie van Manager Verkoper Reizen & Manager Front Office klinkt mij namelijk wel heel bekend in de oren. (Studeerde zelf namelijk tot een maand geleden International Tourism Studies, ook op het Deltion)

    Liefs,
    Celine

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

