Personal

Mijn dag in foto’s: 7 februari ♥ Beauty shoppen, carnavalsreceptie & Haribo zoute rijen!

collage7februari

Hier ben ik weer! Morgen wijd ik een artikeltje aan waarom ik onregelmatig blog, maar voor vandaag weer een Mijn dag in foto’s! Ik ging onder andere beauty shoppen, herontdekte de zoute rijen van Haribo en bezocht de carnavalsreceptie!

IMG_0731

Ik weet eigenlijk niet hoe het komt, maar mijn wekker loopt ongeveer 8 minuten voor. Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb me tot dusver eigenlijk stiekem nog niet te moeite genomen om het te veranderen, haha! Ik stond eigenlijk dus rond kwart voor 9 op. Normaal is dit ongeveer de tijd dat ik wakker word als ik uitslaap. Soms heb je van die uitschieters, zoals in deze plog.

Ik begon mijn dag gelijk met het checken van blogs! Daarna stond ik op en liep naar beneden.

IMG_0732

Hallo daar! Ivy kwam gelijk enthousiast aangerend. Het gaat heel goed met haar ontwikkeling!

IMG_0733

Als je zin hebt in soep, wat doe je dan? Juist, je máákt soep. Dus dat deed ik! Ik ging voor tomatensoep van Cup a Soup met een broodje,

IMG_0734

Ik ontdekte in deze bos tulpen dat één tulp net wat specialer wou doen dan de andere tulpen. De andere tulpen waren namelijk rozerood, deze sprong eruit omdat hij niet alleen roodroze van kleur is, maar ook geel! Zag er wel leuk uit zo, één apartere tulp ertussen.

IMG_0736

In de auto! Ik ging wat boodschappen doen met m’n vader. Deze lichtkleurige spijkerbroek van de Primark zit zo ontzettend fijn! Hij zit net zoals een legging!

IMG_0737

We vonden deze snoepjes weer: de zoute rijen van Haribo! Ik ken deze snoepjes nog van vroeger toen ik kleiner was, toen hadden we deze wel eens. :)

Ze zijn erg lekker maar natuurlijk wel erg zout haha. Eet dus met mate ;)

IMG_0738

We brachten de boodschappen weer thuis. Daarna zette mijn vader me af in de stad, waarna hij doorreed naar de kapper. Ik had echt zin om een hoop nieuwe make-upproducten te shoppen! Dus ik maakte van daar-heb-ik-zin-in : dat-heb-ik-gedaan. 

IMG_0740
Shoplog volgt nog (evenals de reviews), maar bij deze al een sneaky sneak peek!

IMG_0741

Ik heb verder niks speciaals gevonden in de stad, dus met alleen een zakje van de Kruidvat wachtte ik bij de bushalte om weer naar huis te gaan.

IMG_0742

In de bus! Ik ben ook zo dol op de schoenen die ik aanheb!

IMG_0749

Ik besloot een paar haltes eerder uit te stappen zodat ik nog een kleine wandeling kon maken. Het was namelijk best lekker weer en ik had wel zin om wat te wandelen.

IMG_0751

Eenmaal thuis lunchte ik, fotografeerde de shoplog en maakte al productfoto’s voor de reviews.

IMG_0754

Ik kocht een prachtige rode lipstick, hier zie je ‘m live in actie. Helaas vond mijn Iphone het hilarisch om een raar donker lijntje om mijn lippen heen te maken, dit is dus niet in het echt zo haha! Ik laat hem je heel snel in een review zien, wat ik ben echt dol op deze lipstick!

IMG_0756

Snurk. Soms wou ik dat ik ook eens een powernap kon doen, helaas lukt dit nooit bij mij omdat ik ’s middags nooit in slaap val, zelfs niet als ik doodmoe ben.

IMG_0759

Dit is geniaal. Dit moet ik hebben.

IMG_0760

Woeps, vergeten een foto te maken van mijn avondeten! We aten witlof met een heerlijke saus, dit is het recept. Zeker een aanrader om eens te proberen als je dol bent op witlof. En oh, dat zwarte stipje op m’n hand is eyeliner haha! Ik werk op dit moment met zo’n stifteyeliner die helaas al bijna is opgedroogd. Daarom haal ik hem vaker over m’n hand zodat de kleur weer wat meer naar boven komt.

Knipsel2

Ik deed wat aanpassingen in m’n makeup en ging van chill-outfit naar een leuke outfit!

IMG_0767

Boe! In de auto op naar de carnavalsreceptie. Vrienden van ons zijn namelijk prinsenpaar geworden! Hierdoor zal ik vaker uit zijn met carnaval dan normaal. Zo lopen we mee in de optocht maandag. Ik plog dan ook graag weer voor jullie! :)

knipsel3

Ik heb de hele avond geen foto’s gemaakt, op deze na haha. Mijn vader had met z’n vriendengroep een leuke act voor de prins in elkaar gezet, heel leuk! Het was een leuke avond geworden.

IMG_0774

En rond kwart voor 2 lag ik weer in bed. Ik had mijn lenzen uitgedaan, maar had me geen moeite meer gedaan om mijn make-up af te halen. Uh oh, don’t do this at home haha. Ik weet het, het is echt niet goed voor je huid, maar ik was ka-pot!

En dat was wat ik allemaal uitspookte op zaterdag 7 februari. Ik ga de komende week weer wat vaker ploggen (als ik wat doe wat ook daadwerkelijk leuk is om te laten zien), ik heb namelijk een week carnavalsvakantie, yay!

Enjoy your day, 

19 thoughts on “Mijn dag in foto’s: 7 februari ♥ Beauty shoppen, carnavalsreceptie & Haribo zoute rijen!”

  1. Heel erg leuk om te zien! Die zoute rijen heb ik al heel erg lang niet meer gehad, maar eerder at ik ze veel teveel haha. De Nessie soeplepel vind ik er ook zo grappig uitzien.

    Like

  2. Prachtige foto’s! Oh, die zoute rijen zijn fantastisch; die heb ik al heel lang niet meer gehad en volgens mij ook niet gezien in de winkel :O

    Like

  3. Zoute rijen, I love it! Wich reminds me of.. Die moet ik maar weer eens in huis halen :D En jullie honden zijn te cute, hoe zij samen liggen op de bank ahwww.

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

