Travel inspiratie: Londen

london-londen-bezienswaardigheden-eye-buckingham-palace_zps284944a2

Londen. Één van die beroemde travelsteden. Helaas ben ik nog nooit naar Londen geweest maar wil er dolgraag eens naartoe. Voor nu wat leuke inspiratiefoto’s van het mooie Londen!

En laat me vooral je ervaring weten als je al eens in Londen bent geweest!

266px-London_Eye_Twilight_April_2006 Busreis Londen images Londen Rode telefoon cel_1324404244__fi_500x333x1x1 Londenkopie
londen londennn stedentrip-london-300x279
Buckingham-Palace-8

Alle foto’s heb ik gevonden op Google

Liefs, Kim

16 gedachtes over “Travel inspiratie: Londen

  1. Nathalie zegt:

    Londen is een plek waar ik ook zo graag heen wil maar jammer genoeg nog niet ben geweest… Ik zou in november gaan maar dit kon jammer genoeg niet doorgaan door me voeten..
    Liefs Nathalie

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

