Vrijdag Vraag ♥ Wat is jouw meest recente miskoop? + mijn meest recente miskoop!

miskoop

Als ik zelf een nieuw beautyproduct koop, check ik eerst liever andere blogs om te kijken of dit product wel een aanrader is. Zelfs als medebloggers twijfelen over een product, koop ik het toch om te kijken wat ik er zelf nou van vind. Zo heb ik ook wel eens een miskoop, maar dus niet zo snel. De laatste echte miskoop die ik ontdekte was een hele tijd terug…

… bij de Action. Daar heb je op de beautyafdeling van die bakken waar merken als Maybelline, Gosh, etc. in liggen. Ik vond het wel eens grappig om daar tussen te speuren en kwam daar zo’n L’oreal Infallible oogschaduw tegen. Zo’n losse oogschaduw in een potje. Ik had daar al een andere tint van, en zag nu een paarse. Blij dat ik was, want die oogschaduws zijn ontzettend goed gepigmenteerd! Eenmaal thuis kwam ik erachter dat de oogschaduw heel vreemd was..

Hier heb ik wat vergelijkingsfoto’s van de miskoop en van de oogschaduws die ik al had.
De foto’s van de oogschaduw die ik al had komt van mijn oude blog.

miskoopcollage

Hier zie je al dat bij de miskoop de losse oogschaduw – structuur niet helemaal in orde is.
De oogschaduw was helemaal geen losse oogschaduw meer maar zat helemaal vast “gemetseld” in het potje. Ik moest moeite doen om wat oogschaduw om mijn vingertop te krijgen, zo stroef was het.

miskoopswatches

En hier zie je het verschil al. Rechts de goede swatch: één veeg met prachtige pigmentatie.
Links is de miskoop te zien. Één en al kruimels. Toen ik de kruimels voorzichtig wegveegde, bleef er niks van kleur op mijn hand achter. Raar toch? Check het verschil! Ik weet niet wat Action stiekem met deze oogschaduw heeft gedaan. De oogschaduw hoort zo niet te zijn, dus ergens is het misgegaan.

“Dus wat is jouw meest recente miskoop?”

16 gedachtes over “Vrijdag Vraag ♥ Wat is jouw meest recente miskoop? + mijn meest recente miskoop!

  1. mamaisonnordique zegt:

    Aw, is niet leuk voor je. Die makeup bij Action komt wellicht van andere winkels waar het al een tijdje heeft gestaan, en die zij dan opkopen. Kocht er onlangs ook een soort lipbalsem, ik geloof van revlon? Ik weet het niet meer zeker omdat ik het ding weggegooid heb. Toen ik thuis kwam en hem opendraaide kwam er tot mijn verbazing een half uitgedroogde balsem naar boven. Had meer iets weg van een stuk rubber :(

    Like

  2. Els zegt:

    Balen zeg! Misschien mee terug gaan? Mijnn laatste miskoop, even denken…. Een zwarte fiets. Ik moest snel een fiets hebben, eentje via internet gekocht. Wel nieuw, maar wat een onding. Fietst kei zwaar!

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

