Overig

Liebster Award!

liebsteraward

Dankzij Els werd ik genomineerd voor de Liebster Award! Ontzettend leuk, bedankt! Hieronder zie je 11 feiten over mij, beantwoord ik 11 vragen die Els mij stelde, nomineer ik 11 andere beginnende bloggers en verzin ik zelf 11 vragen voor de bloggers die ik nomineer!

Laten we beginnen met de vragen die mij gesteld werden!

1. Wat deed je vroeger in de tijd die je nu gebruikt om je blog bij te houden?
     Toen vond ik blogs al heel erg leuk. Ik keek blogs de hele dag door, als ik wakker werd,
in de pauze op school en ’s avonds thuis!

2. Waarom ben je je blog begonnen?
     Ik vond het altijd leuk om te schrijven, zelfs verslagen voor school. Ook begon mijn liefde
voor make-up meer en meer te groeien. Ik volgde zelf blogs en dacht, waarom
begin ik er zelf niet een? Dit is al zo’n twee jaar terug, mijn oude blog die alleen maar bestond
uit beauty heb ik verruild voor TypischKim, zodat ik ook wat meer kon schrijven over andere
dingen die ik leuk vind, zoals reizen zonder aan een beauty-achtige blognaam vast te zitten!

3. Wat is je hoogtepunt van je blog tot nu toe?
     Ik denk toch wel de Liebster Award hoor, haha! Dit vind ik erg gaaf. Wat ik verder ook wel
een hoogtepunt vind is dat ik nu al zoveel lieve bezoekers heb: dankjulliewel!

4. Wat is je grootste wens met betrekking tot je blog?
     Ik hoop dat ik met mijn blog ooit andere bloggers kan ontmoeten en ook eens naar
persevents kan gaan, dat lijkt me erg gaaf! Maar wat echt een beetje mijn “wens” is,
is dat ik anderen mag inspireren. Om een bepaald land of plaats te bezoeken (travelling)
of enthousiast kan maken over een beautyproduct (beauty).

5. Welke bloggers heb je al een keertje in het echt ontmoet?
     Zoals in de vraag hierboven, hoop ik dat op een dag eens te mogen doen! Helaas heb
ik nog nooit echt iemand ontmoet, maar ik wil graag eens naar de Beautygloss Party.

6. Als je heel veel geld wint, wat is het eerste wat je wilt doen?
     Een wereldreis maken! Er zijn zoveel plaatsen die ik wil zien!

7. Als je een wens mag doen en alles mag wensen, wat zou je wensen?
Ik zou eigenlijk wensen dat iedereen gezond en gelukkig mag blijven en zoveel
mogelijk mag doen in z’n leven.

8. Wat maakt jou bijzonder?
     Hm, moeilijke vraag om zelf te beantwoorden! Deze vraag stelde ik aan iemand anders,
die antwoordde: “Je bent een levensgenieter!” Een kort maar krachtig antwoord!

9. Waar zou je het liefst willen wonen?
     Ha, leuke vraag voor iemand die houdt van reizen! Ik zie mezelf meer in het zuiden wonen!

10. Wat durf je niet, maar zou je wel willen doen?
Iets van parachutespringen of bungeejumpen ofzo. Lijkt me doodeng, maar het zou je zo’n
kik geven!

reizen

Tijd voor 11 feiten over mijzelf! 
1. Ondanks dat we 2 Siberische Husky’s thuis hebben, ben ik meer een kattenmens.
2. Ik lust geen koffie, maar thee des te meer.
3. Mijn favoriete frisdrank is Ice Tea. Dit bestel ik dan ook altijd als ik in een restaurant zit, of
een terras pak, etc.
4. Ik wil altijd wat anders met mijn haren, vooral qua kleur. Van rood naar zwart met een paarse
gloed naar donkerbruin…
5. Dit is al vaker voorbij gekomen, maar ik ben iemand die zoveel plaatsen op de wereld wil
bezoeken!
6. Mijn favoriete outfit bevat in de winter een spijkerbroek met een truitje en een leuk vest met
een speciaal printje of een mooie kleur! In de zomer draag ik graag jurkjes.
7. Hoewel ik op z’n minst niet zonder foundation kan, is m’n favoriete make-up product toch
oogschaduw. Ik varieer dan ook altijd met kleurtjes.
8. Ik ben fan van alle seizoenen. Ieder seizoen heeft wel wat. Tijdens de winter ziet het er altijd
zo mooi uit als de sneeuw er ligt! In de herfst vind ik het zo mooi als alle bladeren op de grond
liggen. In de lente ziet het er zo mooi uit als de natuur weer begint de bloeien en als het zomer
is is het lekker warm, je word bruiner, de avonden worden langer…
9. Ik wil altijd mijn nagels in orde hebben. Nagellak, nepnagels, gelnagels, het maakt niet uit!
Mijn nagels waren vroeger ontzettend sterk en mega lang, toen nam ik voor het eerst
gelnagels en nu zijn ze een stuk zwakker.
10. Ik hou echt niet van Hollands eten, maar wel van Mexicaans, Italiaans, Grieks en Spaans
eten!
11. Ik ben dol op Maltesers en Haribo snoep!

Ik nomineer:
Ik vind het zo moeilijk om 11 bloggers van jullie allemaal te kiezen, dus daarom verbreek ik de regel en beetje en nomineer iedere bezoeker van mijn blog die zelf ook een blog heeft!

Mijn vragen aan jou!
1. Wil je ooit fulltime gaan bloggen?
2. Wat wil je het allerliefste nog in je leven kunnen doen?
3. Wat is je favoriete make-up product?
4. Wat is je favoriete onderdeel van je blog: foto’s maken of het schrijven over een product?
5. Wat mis je vaak op een andere blog (leuke schrijfstijl, mooie foto’s, een “about” pagina..)?
6. Wat doe je in je vrije tijd naast bloggen?
7. Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
8. Wat is je favoriete quote?
9. Wat was het mooiste land of de mooiste plaats waar je ooit naartoe bent gegaan?
10. Hoe ga jij het liefste op vakantie (cruise, vliegen, auto)?
11. Wat zijn verbeterpunten aan TypischKim of wat vind je juist positief aan mijn blog?
(zodat ik een beetje kan inschatten wat jullie op dit moment van mijn blog vinden)

♥♥

9 thoughts on “Liebster Award!”

~ Praat mee! ~ ♥

