Catrice ♥ Made To Stay highlighter pen – 030 Eye Need!

catricemadetostayhighlighterpencollage

Toen ik de jumbo pencils van Essence kocht (review 1 en review 2) liep ik de paarse en de witte variant helaas mis. Toch wilde ik graag zo’n mooie shimmery highlighter en ontdekte dat Catrice 2 mooie highlightpotloden heeft. Een zilveren en een roze variant. Ik nam de zilveren mee om eens te proberen en vandaag laat ik hem aan jullie zien!

IMG_0796 IMG_0797 IMG_0798 IMG_0800

Hierboven de swatches als ik het potloden gewoon over mijn huid haal. Zoals je ziet is het een koele shimmery highlighter, ontzettend mooi!

IMG_0802 IMG_0803

En hier heb ik de swatches uitgeblend. De highlighter is heel goed op te bouwen, dus je kunt ervoor zorgen dat je je ogen heel subtiel highlight of juist veel sterker voor een feestje.
Zelf gebruik ik dit potlood graag voor in mijn binnenste ooghoeken en onder mijn wenkbrauw.
Ook heb ik gekeken of hij fijn is om hem onder oogschaduw aan te brengen en dat is ‘ie! De oogschaduw zit muurvast op z’n plaats dus hij is ook perfect als oogschaduwbasis.
Natuurlijk kun je deze ook gewoon op je wangen aanbrengen om daar te highlighten, ook daar is hij ontzettend mooi voor!

Dit highlighterpotlood kost €3,89. Zoek je nog een prachtige koele highlighter die je voor zowel je ogen als je wangen kunt gebruiken voor een klein prijsje? Dan raad ik je deze zeker aan!

12 gedachtes over “Catrice ♥ Made To Stay highlighter pen – 030 Eye Need!

~ Praat mee! ~ ♥

