Catrice ♥ All About Matt eyeshadow palette

catriceallaboutmattcollage

Dit palette stond al  een tijdje op mijn wishlist maar het kwam er steeds niet van om hem te halen. Toen ik hoorde dat ik mijn opleiding Reizen en Front Office mocht vervolgen op één niveau hoger (niveau 4 i.p.v. niveau 3), dacht ik dat het een goed moment was om dan eindelijk dit palette te kopen.

IMG_0785

IMG_0786

IMG_0787

Wat ik altijd wel leuk vind is als merken een mini-tutorial op de achterkant van een product zetten. Ik vind het altijd wel grappig om dit na te maken.

IMG_0788

IMG_0790

IMG_0789

IMG_0791 IMG_0793

De swatches zonder oogschaduwbasis. Dit palette is echt perfect! Je kan hier verschillende kanten mee op, zowel een zachte, subtiele look als een wat opvallendere smokey eye. Alle zes zijn ze goed gepigmenteerd, alleen de derde iets minder – maar met oogschaduwbasis pakt deze op mijn oog veel beter uit dan op de swatch!

Met oogschaduwbasis vallen alle oogschaduws nog beter uit.

IMG_0794

De oogschaduws zijn erg kruimelig en laten ook veel fall-out achter. Maar als je dit wegveegt met een waaierkwast heb je nergens meer last van.

IMG_0795

Het kwastje dat bij het oogschaduwpalette zit is trouwens dik in orde. Een sponsapplicator is altijd handig en het kwastje aan de andere kant is ook prettig in gebruik.

Zoals je merkt: een prima palette maar oogschaduwbasis is wel nodig! Je kunt hiermee genoeg kanten op. In de loop van de week zal ik een look met dit palette plaatsen.

Het palette kost €4,99 voor 6 oogschaduws.

12 gedachtes over “Catrice ♥ All About Matt eyeshadow palette

~ Praat mee! ~ ♥

