Essence ♥ Stays no matter what eyepencil & shadow – part 1

essencejumbopotlodencollage1
Deze prachtige potloden zullen binnenkort niet meer te koop zijn. Ondanks dat ze nog geen 50% korting hadden, sloeg ik toch al mijn slag: ik had ze al een tijdje op het oog en ik wilde nu niet achter het net vissen. Het gaat immers altijd zo snel met de producten van Essence en Catrice die uit het assortiment gaan.
Ik heb er 6, van de 8. Morgen laat ik jullie de andere drie zien die ik nog heb. De twee die ik niet heb zijn de witte highlighter-achtige en een mooie paarse. Beide helaas uitverkocht toen ik bij Kruidvat stond. Maar die ga ik zeker ook nog halen! Maar voor vandaag, deze drie!

IMG_0706

Zo’n jumbo pencil is ideaal om als gekleurde basis onder je oogschaduw aan te brengen. Essence beloofd ook nog dat deze blijven zitten – no matter what. Daar was ik natuurlijk erg benieuwd naar!

IMG_0707

Waar je wel even op moet letten bij deze potloden is, is dat je zo’n grotere slijper nodig hebt.
Blauw: 03 twinkling turquoise
Bruin: 08 chocolate brownie
Groen: 06 green garden

IMG_0708

IMG_0710 IMG_0711 IMG_0712 IMG_0713

Deze drie potloden zijn stuk voor stuk zeer sterk gepigmenteerd en hebben een prachtige shimmer, de groene heeft zelfs hier en daar nog wat gouden glitters.
Blijven ze echt zo lang zitten? Ja, dat doen ze echt! Toen ik de swatches eraf probeerde te halen, moest ik goed boenen om het meeste eraf te krijgen. Super dus!

Één van zo’n mooi potlood kost €2,59 en er zijn er in totaal 8 van. Binnenkort zullen ze met 50% korting zijn.

Morgen komt part 2 waarin ik drie andere laat zien. De witte en de paarse uit de collectie hoop ik dus nog te kunnen kopen, dus wellicht komt er een part 3 ;-).

6 gedachtes over “Essence ♥ Stays no matter what eyepencil & shadow – part 1

~ Praat mee! ~ ♥

