Essence ♥ lipliner – 15 Honey Berry

essenceberryliplinercollage

Ik gebruik normaal gesproken niks op mijn lippen – behalve lippenbalsem – maar soms heb ik toch van die dagen dat ik een kleurtje op mijn lippen wil. Ik pak dan vaak een lippotlood erbij, zonder er een lipstick overheen te dragen. Een lippotlood houdt zich toch wat meer vast aan je huid, wat een lipstick minder doet. Een lipstain kan natuurlijk ook, maar droogt je lippen helaas wel uit. Vandaar een lippotlood! Vandaag laat ik jullie een mooie berry kleur zien!

IMG_0749

IMG_0751

Qua uiterlijk is het potlood niet erg spannend, maar wat wel fijn is, is dat de buitenkant van het potlood dezelfde kleur heeft als het puntje van de lipstick. Zo zie je in je stash snel wat voor kleur je te pakken hebt.
Dit idee van Essence is niet nieuw – het merk heeft dit ook toegepast op hun nagellak. Erg handig!

IMG_0753

IMG_0755

IMG_0754

Dit potlood smeert soepel over de huid heen. Er komt van één veeg al veel kleur vanaf: een mooie herfstpaarse kleur!
Dit potlood blijft ook een paar uur goed op je lippen zitten.

Dit lippotlood is zeker een aanrader. Hij vormt een goede basis voor onder je lipstick, maar op zichzelf is het potlood vol van kleur – dus ook zeker een aanrader om “alleen” op de lippen te gebruiken.

Voor dit potlood betaal je slechts €0,99. Geen geld voor een kwalitatief goed lippotlood! Zeker een aanrader.

15 gedachtes over “Essence ♥ lipliner – 15 Honey Berry

  1. saarenzo zegt:

    Ik heb deze ook, maar vind hem wat vlekkerig aanbrengen. Ik krijg tenminste allemaal donkere vlekken op mijn lippen. Maar van de rode versie van deze lipliner ben ik groot fan. Die gebruik ik bijna elke dag :)

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

