Action Max & More ♥ Smokey Eyes set – Green

collage2

Ik liep weer eens door de Action en stuitte weer op de beautyafdeling. Ik hoopte dat er weer iets nieuws zou zijn om uit te proberen! En dat was er: een smokey eyes set. Het concept is niet nieuw; Max&More kwam hier al vaker mee. Ze hebben nu verschillende kleuren, voor me in het rek lag alleen nog het groene variant. Prima, die neem ik mee!

IMG_0655

IMG_0659

De inhoud: een glittereyeliner, een mascara en een oogschaduwpalette bestaande uit 3 tinten.
Ik heb de groene versie, dus alles is groen! (-dat lijkt me dus vrij logisch, maar oké – we  gaan door)

IMG_0660

We beginnen met het oogschaduwdoosje. Van klein formaat, perfect voor op reis! Het doosje is wel erg losjes, volgens mij gaat de deksel er snel van af.

IMG_0661 IMG_0662

IMG_0664

IMG_0666

De swatches zonder oogschaduwbasis. De kleuren zijn goed gepigmenteerd, wat me stiekem nog wel verraste. Ik had verwacht dat de oogschaduws bijna niet zichtbaar zouden zijn. Ik vind de drie tinten ook perfect gekozen: een mooie witte highlighter, een medium groene kleur en een donkergroene tint.

IMG_0668

Op naar de mascara. Wat ik altijd ontzettend fijn vind van de mascara’s van Max&More, is dat het borsteltje er los bij zit. Zo zie je goed hoe het borsteltje eruit ziet.

IMG_0669

Ik haalde het dopje van de mascara en draaide het borsteltje erin. De verpakking van de mascara is niet speciaal, gewoon zwart met in witte letters “Max&More mascara”.

IMG_0674

Swatch van de mascara. Ook deze is groen, maar zo donkergroen dat hij vrijwel zwart lijkt op de wimpers. Voor mij wel een pluspuntje; ik ben niet zo van de gekleurde mascara’s.

IMG_0676

En tot slot de glittereyeliner! De eyeliner zit in een klein potje met een lange steel.

IMG_0678

Het kwastje is prima: dun en losjes – ideaal om mee te werken dus!

IMG_0680

Het bovenste streepje is de eyeliner zelf met 1 laagje. Er kwam al een grote hoeveelheid glitters van af, perfect! Het tweede streepje is één laagje glittereyeliner over een zwarte eyeliner en het derde streepje is twee laagjes glittereyeliner over een zwarte eyeliner.
De glittereyeliner vind ik erg leuk en perfect op te bouwen. Wil je subtiel wat glitters, breng je één laagje aan. Wil je echt een duidelijke glittereyeliner? Dan zijn twee laagjes perfect!

IMG_0686

Al met al vind ik dit een leuke set. De oogschaduw was beter gepigmenteerd dan ik verwachtte! De mascara is dan niet echt groen maar héél donker – bijna zwart op de wimpers. De mascara zelf is ook prettig in gebruik. Hij maakt je wimpers een stuk langer! De glittereyeliner is perfect om op te bouwen, zelf vind ik hem het mooiste over een zwarte eyeliner heen.

Dit setje is erg leuk! Je hebt in principe drie producten voor een complete ooglook in één set. Je kunt altijd nog uitbreiden met oogschaduwbasis, oogpotlood, etc – maar eigenlijk zit de basis voor een mooie ooglook dus in deze set!
Ik wil graag nog de andere kleurvarianten weten te scoren: naast groen heb je nog bruin, blauw en zwart.

Voor dit setje heb ik €1,39 betaald – dus als je nu nog niet overtuigd bent, weet ik het ook niet meer! ;-)

25 gedachtes over “Action Max & More ♥ Smokey Eyes set – Green

  1. roszalief zegt:

    Jeetje, dat is geen geld. Alleen al voor de eyeliner is het me al waard ;-) Als ik in de Action loop dan kijk ik ook altijd bij de makeup maar ik denk dan altijd dat het vast een kat in de zak is voor die prijs. Misschien toch maar eens een goedkoop gokje wagen.

    Like

  2. Mei Qi zegt:

    Wow! Dat is zeker geen geld. Heb dit pakketje nog niet zien liggen bij de Action. Super leuke pakket. De pigmentatie is echt super goed. De mascara vind ik zelf iets minder, maar de eyeliner vind ik weer super mooi!

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

