Catrice ♥ Liquid Metal eyeshadow – 110 Underworld Evobluetion

catriceliquidmetalunderworldcollage

Alle Liquid Metal oogschaduws van Catrice heb ik compleet. Ik wil ze jullie graag laten zien, want ze zijn prachtig. Ik begin met deze blauwe shimmery tint! Misschien geen alledaagse kleur, maar wel echt prachtig en zeker leuk om mee te experimenteren in je looks.

IMG_0490

IMG_0503

IMG_0502

swatch

Er komt ongelooflijk veel pigmentatie van één veeg af! Hier zie je dat de blauwe tint een mooie ietwat ijzige glans over zich heen heeft, wat de oogschaduw net wat specialer maakt.

IMG_0499

Links zonder oogschaduwbasis, rechts met. Zelfs zonder basis heeft hij een geweldige pigmentatie. Well done, Catrice!

Catrice is bij reguliere drogisterijen te koop zoals Kruidvat en Trekpleister voor een klein prijsje van €3,99. Zeker het geld waard voor zo’n prachtige en sterk gepigmenteerde oogschaduw!

25 gedachtes over “Catrice ♥ Liquid Metal eyeshadow – 110 Underworld Evobluetion

  1. Denise zegt:

    Ik vind dit soort kleurtjes echt prachtig! Het enige nadeel is, is dat ik er standaard uit zie als een pandabeer zodra ik dit soort kleuren gebruik. En dan niet op de schattige manier.. x

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

