Personal

Mijn dag in foto’s: 30 dec ♥ mini fotoshoot, dode wesp, chilldag

collage3012Tijd voor mijn eerste plog! Het leek me leuk om dit “Mijn dag in foto’s” te noemen. Op 30 december had ik een mini fotoshoot, vond ik een dode wesp in mijn kamer, blogde ik een hoop… Ik laat het je allemaal zien!

ivyopmat

Mijn dag begon wat later dan normaal – ik werd pas wakker rond 11 uur. Ik ben al helemaal uit mijn slaapritme! Gelukkig geen probleem, zodra school weer is begonnen kom ik weer vrij snel in dat ritme. Ik checkte nog snel een aantal blogs en liep toen naar beneden, waar ik deze poeperd tegenkwam. ♥

IMG_0499

Echt een aanrader: Philadelphia met zalm & dille. Ontzettend lekker! Hiermee belegde ik mijn boterham wat stiekem een ontbijt en lunch in één was. Ach, het komt nooit bij me voor dus dan maakt het voor een keer ook niet uit toch? ;-)

IMG_0501

Ondertussen keek ik de aflevering van Celblok H terug, die ik maandag had opgenomen. Want een ontzettend spannende serie is dat toch! Ik ben normaal niet van de series, dus dat zegt wat! Ook deze aflevering (die van 29 dec.) was weer een spannende!

IMG_0502

Ik was me op mijn kamer aan het klaarmaken voor de mini fotoshoot, zie ik opeens deze wesp op de grond voor mijn raam. Alleen zijn kont en pootjes bewogen nog een beetje. Ik wilde hem niet naar buiten gooien, want ik wist niet zeker of hij nog kon vliegen – waardoor ik hem anders te pletter zou laten vallen. Hij bleef nog een paar minuten zo bewegen, tot hij opeens helemaal niet mee bewoog. Het is “maar” een wesp, maar toch vind ik dat altijd zielig, vooral als hij nog moeite doet om te bewegen en ik niks voor ‘m kan doen.

IMG_0606
Dit is de look die ik had gemaakt: mijn favoriete look! Een warme gouden oogschaduw op de eerste helft van het ooglid en op de buitenste helft een bruine tint. In de binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw gebruikte ik een lichte, ietwat koele gouden oogschaduw om te ogen wat te highlighten. Verder deed ik voor mij gezicht mijn routine.
Als iemand benieuwd is naar mijn make-up routine van dit moment, let me know!

IMG_0504

Mijn vader was nog even snel wat dingen aan het afronden, zodat hij daarna alle tijd had voor wat foto’s te schieten. Mijn zus ging bij een vriendin gourmetten en hier maakte ze haar koude pasta. Ivy en Elay hoopten ontzettend dat er een klein stukje zou vallen, maar helaas.

IMG_0506

Yes, eindelijk gingen we de foto’s maken! Toen ik naar buiten liep vond ik het toch wel minder leuk dat alle sneeuw al aan het verdwijnen is.

Knipselwidget
De mini fotoshoot was bedoeld om een goede foto te maken voor op mijn homepage op TypischKim. Het heeft bij elkaar zo’n driekwartier gekost – ik had constant de slappe lach – maar uiteindelijk was ik wel tevreden met de resultaten.

IMG_0505

Snel warmde ik me binnen weer op terwijl ik deze wafel at die mijn vader zelf heeft gemaakt. Traditie: een paar dagen voor nieuwjaar bakt mijn vader een stapel wafels. En die smaken!

IMG_0507
Elay wilde graag nog even naar buiten, naar de laatste restjes sneeuw. Bij de deur was ze aan het twijfelen tussen naar buiten gaan of slijmen voor een stukje wafel. Ha, not a chance! 

IMG_0508
Ondertussen bekeek ik de foto’s die we hadden geschoten.

lasagne

We hadden opeens veel zin in lasagne, dus gingen mijn vader en ik dit nog snel halen toen we toch even op pad waren. Deze van Bertolli bevat zoveel calorieën maar is wel erg lekker!

IMG_0510
Meehelpen in de keuken.

IMG_0513

Na het eten keken we RTL Boulevard.

IMG_0516

Mag ik aub even bij je op schoot? Okay dan. Omdat je je lieve puppy ogen gebruikt.

IMG_0522

Op de bank werkte ik nog even aan mijn blog en aan deze Mijn dag in foto’s. Er was verder geen spannende film op tv, dus bezocht ik nog nieuwe blogs en werkte zelf ook aan mijn blog.

Ik moet nog er nog even inkomen, in dat ploggen, maar ik vond het wel al leuk om te doen. Hopelijk vonden jullie het ook leuk om te lezen! Vandaag deed ik niet zo veel, maar ik wil zeker vaker ploggen – dus ook op dagen dat ik veel meer doe!

13 thoughts on “Mijn dag in foto’s: 30 dec ♥ mini fotoshoot, dode wesp, chilldag”

  1. Oh wat leuk dat je vader foto’s maakt van je! Ik zou ook echt stuk liggen met hem als ik foto’s moest maken. Maar dat zou vooral komen door pap die veel te dicht bij staat met de camera. Ik zie het al helemaal voor me haha

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

