Personal

Ontmoet onze nieuwe puppy! ♥

ivycollage

Omdat ik vooruit werkte voor mijn blog omdat deze pas op 1 januari online ging, is onze “nieuwe” puppy niet zo nieuw meer. Ze is inmiddels al 3 weken bij ons, maar ik wilde dit graag met jullie delen. Ze is nu bijna 12 weken oud, is al wat gegroeid en het gaat helemaal super met onze Siberische Husky puppy Ivy. 

ivy

Hier op de dag dat we haar gingen ophalen. Ze was hier toen 9 weken. Ze komt uit een nestje van 6 andere pups. Eigenlijk 8, maar één werd dood geboren en één is nooit volledig gegroeid tot pup in de buik.

ivyyy

Ze is ontzettend speels en haar dag is echt een routine: ontbijten, slapen, spelen, lunch, spelen, dutje, spelen, avondeten, slapen, spelen en dan slapen voor de nacht.
Ze is nog niet volledig zindelijk, maar het gaat al heel goed. Ze meld zich niet met een blafje maar dan tikt ze op de deur naar buiten. Heel cute, maar we hebben nog niet altijd door dat ze daar dan staat omdat ze niet blaft waardoor er toch nog een klein ongelukje gebeurd.

IMG_0516

IMG_0543

IMG_0486

ivyke

image3

Met onze andere Siberische Husky, Elay – die inmiddels 5 jaar oud is – gaat het ook heel goed. Ze kunnen heel goed met elkaar omgaan. Voordat we Ivy kregen, sliep Elay echt de hele dag, maar nu zijn ze steeds samen aan het spelen!

image7

En dit is eigenlijk grotendeels van de tijd zo: dat ze samen een tweepersoonsbank in beslag nemen. Hoe cute!

Ivy is echt een schatje en Elay en Ivy kunnen samen beter met elkaar omgaan dan gedacht!
Ik kon dit jullie niet laten ontgaan, waarschijnlijk zien jullie ze vaker in plogs, dus zie dit als een soort van intro ;)

31 thoughts on “Ontmoet onze nieuwe puppy! ♥”

  1. Wat een onwijs schattige puppy! :) Ik wens je veel plezier met hem toe! Ook wens ik je een gelukkig en gezond 2015 met veel liefde en plezier! Dat je dromen uit mogen komen!

    Like

  2. Oh my… wat ontzettend lief! Ik schreeuw al sinds ik klein ben dat ik echt heel graag een Husky wil, ik vind ze zo onwijs mooi én ik vind het heel tof dat ze zo lekker eigenwijs zijn, haha! De beste wensen! x

    Like

  3. Argh wat een schatje. Ik laat deze post maar niet aan mijn vent zien.. Die is gek van Husky’s en wil er zelf ook graag eentje (heeft hij vroeger thuis veel gehad, Husky’s) Nu niet mogelijk omdat we veel van huis zijn en geen tuintje hebben… Maar wie weet misschien, ooit… :)

    Geniet ervan!

    Like

  4. Wat lief, wij zijn ook opzoek naar een hond, alleen wachten we even af wat er op ons pad komt! Het liefst willen we een hondje die anderen niet meer willen hebben, zodat het hondje nog een goed plaatsje krijgt! Dus als iemand iets weet… wij houden ons zeker aanbevolen!

    Like

~ Praat mee! ~ ♥

